Tegernsee - Bad Wiessee

Tegernsee - Bad Wiessee

Tuesday 30 October 2018

Ronde 3

Ik houd het even kort bij de platte uitslagen van ronde 3:

Harold en Renzo hadden een goede winstpartij waar ze over het algemeen tevreden over waren
Olav en Henk verloren vrij kansloos
Doctor Snark had een boeiende partij waarin hij lang kans op tenminste remise had maar die hij helaas toch verloor: zie zijn post hierover.
Petroeska verprutste een goede stand tot remise.
Michiel verprutste een goede stand tot verlies. Zie hier mijn partij. Net als Petroeska werd ik overmand door de gebruikelijke zelfhaat.

Vandaag is Olav tot ieders verrassing met een 50% score ingedeeld tegen een IM van meer dan 2400.

Oh ja, ook nog wat ontwikkelingen op AVG gebied. De ontbrekende toestemmingsverklaringen van de vrouw van Harold en hun zoon zijn binnen. Ook die willen graag een alias gebruiken: Milo voor zijn vrouw en Jo voor zijn zoon. Ik hoop dat ik nu geen problemen krijg met mijn eerdere posts waar ik hun echte namen noemde.

No comments:

Post a Comment