Tegernsee - Bad Wiessee

Tegernsee - Bad Wiessee

Saturday 3 November 2018

Ronde 7

Ik moest me er even toe zetten om mijn partij van ronde 7 te posten, want het ik blunderde al op zet 10. Ik had steeds al het idee dat ik mijn tegenstander kende, zowel van naam als gezicht. Ik keek vanmiddag voor de zekerheid even in mijn database. Ik bleek warempel in 2013 ook tegen hem gespeeld te hebben op het OIBM! Die partij verliep beduidend beter.
Gisteren speelde zowel Doctor Snark als Renzo goede partijen en wonnen van op papier betere tegenstanders. Doctor Snarks partij is in zijn eigen blogpost te zien. Beide hebben nu 4½ uit 7 en spelen zaterdag de 8e ronde op een live bord! Doctor Snark op bord 46 en Renzo op bord 51. Ik ben benieuwd of ze nog boven zitten of bij de GMs en IMs beneden.

No comments:

Post a Comment